Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av gaspode - 24 oktober 2008 10:58

Släckte vid 23-snåret, vaknade strax efter 1 och var helt säkert på att slangen sprungit läck för det var dyblött i sängen. Insåg sen att det nog inte hade gällt kuddarna i så fall. Upp och byta sängkläder och försöka sova igen. Vaknade vid halv 3, samma sak igen.


Blev en kvart här och en kvart där på soffan resten av natten men vid halv fem i morse så gav jag upp och satte mig vid datorn med en kopp kaffe. Har en jävulsk värk i axeln också, antar att jag har legat på nåt konstigt sätt, eller så har den väl förfrusit av kallsvetten. Förhoppningsvis var det febern som rann ut i sängen i natt. Det känns då så i alla fall.


IP-telefonin är inkopplad också. Gick smidigare än väntat. Kl 8 i morse hade jag ingen kopplingston. Kopplade in dosan, fick starta om datorn och verifiera och sen var det klart. Nu återstår väl att se vad det blir för räkningar och så där. Lär ju komma en sluträkning från Telia förstår jag och sen blir väl den första från Bahnhof rätt saftig men sen så.


Veckans syftningsfel



"Klarar man inte av trycket att vaxa nån kroppsdel, eller om du är känslig,

så finns det hårborttagningsgel speciellt utvecklat för män från Veet."


Vi andra är tydligen inte betrodda...


...och bara för att BigM tjatar så tar vi väl en bild till då...


//gaspode



Ovido - Quiz & Flashcards