Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av gaspode - 20 oktober 2008 18:38

...sa bonden, när skithuset brann!


I morse knackade det på dörrn och in kom hantverkarn och började spika lister. Jädrans vad det kan dåna i en lägenhet. Rörkrökarn har också varit här och pysslat lite. Känns som det bara är småjox kvar nu. Korten är lite skeva men...nej...det kan jag nog fan inte skylla på kameran=)


maCs - Du har en poäng där. Jag har en tv-bänk.


Mia - Ja det är ju svårt att bestämma hur lång tid det ska ta för fukt att torka. Dom kunde ju inte göra nåt på två hela veckor. Men enligt dig hade det naturligtvis varit nåns fel;-) Desto roligare när det väl är klart, tycker jag istället. Nepp, har inte sett nån video.


Johan - Nu är man ju inte begåvad med rätt kanal så man får ju sitta på nätet och våndas, men jag lyckades se Jackmans straff i alla fall. Vet inte varför dom inte lagt ut nå highligts från sista hemma, hade gärna sett Doells mål också. Men idag blev det i alla fall klart att jag ska på Malmömatchen! Äntligen får man se Ejendals=) Blir bussresa från Sveg.


//Renault-Vera



Ovido - Quiz & Flashcards