Alla inlägg den 12 oktober 2008

Av gaspode - 12 oktober 2008 20:24

...idag känns det faktiskt lite bättre, kanske för att jag har försökt sysselsätta mig lite inte inte tänkt på brummandet så mycket. Kanske för att jag till slut hittade en förvaringshylla till badrummet som såg decent ut och inte kostade en halv miljard. Med decent menar jag att den inte har nån konstig färg eller form eller verkar totalt dysfunktionell. Tro mig, det finns ganska många såna där ute. Enda frågetecknet är fästanordningen som består av sugproppar, inte riktigt säker på hur slät tapeten kommer att vara och om det funkar.


Därför köpte jag två.


Här är den förresten, jag hade kunnat tänka mig en annan men den var hundra spänn dyrare och 155 spänn för en plastbit får fanimig räcka. 


Eller hylla och hylla...beror väl på hur man definierar det...



Min gamepad har gett upp också så även en ny sådan har beställts. Diskat har jag gjort, tvättat har jag gjort men städa är då ingen idé innan det ser ut som vanligt här hemma. Matlåda har jag lagat, ägg har jag kokat, tillståndet från banken har jag skrivit under och väskan har jag packat.


Ska jag månne ut och resa? Icke, men jag färdas i mysbralla till jobbet och det krävs ju lite rengöringsmedel, rubank och handduk för att fräscha till sig.


Bakis är jag däremot inte, det får andra stå för. Putte i blåbärsskogen t ex, färgen är nog ganska lika ;-)



//Renault-Vera

Av gaspode - 12 oktober 2008 10:21


Den här damen


" – Jag tycker det är märkligt. Skulle en förälder som sträcker sig efter nappen som ett skrikande barn tappat också ha blivit dömd?"


Jo det är klart, har man ett barn i bilen som man inte bryr sig mer om så är man naturligtvis förlåten.


Lova mig att du aldrig skaffar barn!


Jävla blockmongo!


//Renault-Vera

Ovido - Quiz & Flashcards