Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av gaspode - 18 oktober 2008 08:20

Ämnet har ju varit lite halvt enformigt ett tag här och vad annat göra en tidig lördagmorgon än att skriva ett blogginlägg? Man tar sig en whisky på fredagen, dormar av en sväng i soffan och runt 22.30 är man helt färdig så man går och lägger sig och tänker så underbart att få sova länge i morrn! Tji får man. Efter att ha ha vaknat vid 06.20 och försökt somna om ett bra tag så ger man upp ca 07.45 och kliver upp och äter frukost.


Fan, här sitter man, skulle Arne Anka ha sagt.


Jo, så här är det gott folk. Ni har ju säkert läst historien om min mobiltelefon som funkade så där. Nu är i alla fall reklamationen klar och det slutade med att jag fick ett nytt sales kit som ska vidarebefordras i utbyte mot en TV. Ska vi byta grejer? Ska vi byta grejer med varann? 


Ni har kanske även läst historien om min elektroniska spargris som kom på avvägar. Nu har damen som gjorde en felaktig insättning i alla fall fått tillbaka sina pengar och min gris funkar som den ska. Igår damp det ner ett brev i lådan där dom bekräftade uttaget och skickade en plånbok som tack för att jag hörde av mig. Sånt är ju alltid skoj!


Dessutom var det ju lite ödets nyck där eftersom jag berättade för Lämppa samma dag att min nuvarande plånbok hängt med i över 20 år=) Meeen, den funkar ju än så den får nog hänga med en stund till. Tror jag.


//gaspode - för ovanlighetens skull


Ovido - Quiz & Flashcards