Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av gaspode - 6 oktober 2008 19:02

Så löd devisen på de kaffemuggar vi fick på jobbet när jag jobbade för ett annat företag. Vi kom alla överens om att det inte behöver vara odelat positivt.


Idag när jag kom hem upptäckte jag att fönstret till tvättstugan stod på vid gavel. Ett sånt här litet fönster ni vet, så ingen hade väl kunnat ta sig in, men ändå. Man börjar ju genast fundera. Har dom öppnat fönstret för att dom blev lite svettiga och glömt att stänga det, eller är det meningen att det ska stå öppet för att vädra ur? Ja det vette håken, men med tanke på att det är fuktskadat så antar jag väl att det inte är optimalt att låta en massa rå, kall och fuktig luft dra in så jag stängde.


Hur som haver så har det hänt lite i alla fall, som synes har fläkten flyttat lite på sig (med viss hjälp naturligtvis) och det har skruvats dit lite nytt grejs där det gamla satt.


Dagens soundtrack blir därför:


Siw Malmkvist - Tunna skivor


BigM - Jo, det hade tydligen varit a bit ruff...


//Renault-Vera

Ovido - Quiz & Flashcards