Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av gaspode - 5 oktober 2008 13:04

Är det idag. Hela dan. 


Av gårdagens agenda återstår bara två punkter. Ni trodde väl ändå inte att jag skulle fixa alla? Nej, jag tänkte väl det. Jag har inte bokat nån ny tvättid för jag har insett att jag klarar mig ändå. Inte har jag bränt ut nåt heller men det kanske kommer under dagen. Skrivaren är på plats och installerad och jädrar anåda så snabb den är! Riktigt impad. Papperet är iof en kvarleva sen svunna dagar och dessutom inköpt på ICA så det är väl inte så konstigt om det inte är lika följsamt som t ex Micke Nilsson.


Det där var nästan otäckt internt men det får ni leva med.


Igår var det teamfest. Jag var inte med, man ska hålla på traditionerna. Grannen bjöd dock på en bild på Kamrer Fahlström. Håll till godo.


//Renault-Vera





Ovido - Quiz & Flashcards