Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av gaspode - 14 oktober 2008 18:06

 Idag är jag faktiskt glad. Fast det inte har hänt ett skit. Eller jo, det har det ju. Dom har varit in och dragit ur kontakten till fläkten. Jaha, tänker ni, det hade väl jag också kunnat göra, men har ni läst historien från början så vet ni ju att jag var ganska less på det där åbäket. Man får väl också tro att det nu är torrt där inne, annars hade dom väl inte dragit ur kontakten.


Eller så vill dom bara få mig att hoppas, det får vi väl kanske se i morrn.


Grannens badrum är däremot klart, jag sprang (hahaha, säääkert) ner och inspekterade på stört och det blev riktigt fint måste jag säga. Fick även erbjudande om att duscha där på mornarna istället för på jobbet, men jag vet inte...han såg lite...jag vet inte...upphetsad ut när han sa det.


Hoppas jag inte tappar tvålen...

 

BigM - Lite sen kommentar till kommentaren kanske, men idén är ju inte så dum. Till TV3 kan man säkert sälja vilken smörja som helst och om man gör en trailer med Bengt Magnussons mörka, hesa stämma så borde det ju bli hur spännande som helst! "One man...one fan...one bathroom..." eller nåt sånt. Sen finns det ju en hel del tidigare rumsrelaterade TV-succéer och filmer som dragit in fett med kosing till produktionsbolagen. Jag tänker då i första hand på Panic Room, Borta på vinden och Lilla köket på prärien. Sen är ju naturligtvis alla bekanta med den odödliga frasen "Dr. Livingroom, I presume?"

 

//Renault-Vera

Ovido - Quiz & Flashcards