Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av gaspode - 16 oktober 2008 18:05

"När man möts av en toalettstol i hallen, vet man att något har hänt."


Mattan är på plats! Jag hade ju ställt in mig på att det inte skulle hända nåt förrän på måndag så det här var väl den första riktigt positiva överaskningen man fått och det känns inte alls fel.


Jag hade dock för mig att jag valde ett annat mönster, men den här såg inte alls dum ut så jag tänker baske mig inte bråka. Dessutom fick jag välja i juni och det är ju en halv evighet sen. I couldn't care less, om man säger så.


Toastol i hallen, matta i badrummet, kokt med brö i magen och snus under läppen.


Livet leker.


PS. Mattan ser ganska gråaktig ut på bilden, men jag har inte världens bästa kamera, den går mer i blått än grått. Om man tittar där mattan går upp på väggen så stämmer det bättre med verkligheten. DS.


//Renault-Vera

Ovido - Quiz & Flashcards