Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av gaspode - 15 oktober 2008 22:12

Idag när jag kom hem var det fortfarande tyst och den här gången lyste faktiskt fläkten med sin frånvaro. Jag kommer inte att sakna den. Enligt Jojje så har dock inte mattläggaren tid förrän nästa vecka så jag har redan ställt in mig på att det inte kommer att hända nåt förrän tidigast måndag. Jag sitter ju definitivt inte i sjön heller för nu är det tyst och grannen lånar ut badrummet. Livet leker nästan.


Jag tappade faktiskt tvålen. På duschstången har dom satt upp en liten fräsig hylla i plast som ser ut som en liten plattform som svävar fritt. Så värst funktionell verkar den då inte vara för jag rev ner duschkrämsputellen två gånger=) 


Zeter - Baktanke? Jag duschar på jobbet i morrn tror jag...


Jeken - Nja, i det fallet håller jag mig till beprövade titlar som Pochahotass, Die Hardon och I know who you did last summer. Men jag antar att genom sig själv tror man att man känner andra=)


//Renault-Vera

Ovido - Quiz & Flashcards