Alla inlägg den 26 augusti 2007

Av gaspode - 26 augusti 2007 21:19

Det är helt enkelt slut på superlativ. 7032 poäng och nytt Europarekord. Det räcker så.


På Aftonbladet kan man ikväll läsa "Gay sprinterkung". Det är tacken det...

  

Har ni tänkt på att man inte förstår hur värdelöst nånting är innan man har provat nåt riktigt bra? Jag slog till och inhandlade lite prisbelönta rakprylar och Harre Jevvlar! som Glenn skulle ha sagt, vilken skillnad! Nu åker allt gammalt raklödder ut!


Ett par matlåddor är fixade, har stekt bacon och kokat blomkål och broccoli. Fin doftkombination det, stekos och fis. Diskbänken är blank och fin, det är bra. Spisen är inte lika vacker, det är inte bra, men jag orkar baske mig inte ikväll. Vi tar den i morrn.


En elva och två tior på Stryktipset gav 64 riksdaler, det är bra. Då blir det större system nästa vecka. Tänkte göra ett ärligt försök den här säsongen. England är ju det enda som gäller, när Allsvenskan drar igång tappar man ju allt intresse för vad tips heter.  


Den gamla damen är tillbaka i Serie A med buller och bång, 5-1 mot Livorno och Trézéguet gjorde 3 mål. Nu spelglar väl kanske inte resultatet matchbilden, men ändå. 5 mål säger ju en del.


I morrn springer Mustafa Mohammed final. Alla verkar tro att han har medaljchans men det tvivlar jag starkt på. Jag hade iof fel om Powell också så vi får väl hoppas att det håller i sig, då kanske det går bättre på tipset!


//gaspode 

Ovido - Quiz & Flashcards