Alla inlägg den 10 augusti 2007

Av gaspode - 10 augusti 2007 18:43

Så känns det nästan varje fredag iof. Idag blev det pytt och pilsner när jag kom hem så nu är man lite dånkig.


Idag bröt jag och Lars nästan ihop på jobbet, exakt vad det var som utlöste det hela är jag inte riktigt säker på, men det var nog en kombination av häsning, parallellimport och ett par andra grejer som jag inte törs ta upp här. Kul var det i alla fall=)


Varför är det ingenting på TV på fredagar för? Då vill man väl bara sjunka i hop i soffan och underhållas, eller? Helvete...


Veckans länk får bli grooming.se Kanske inte så intressant för det täcka könet men väl för oss som tillhör det otäcka. Det finns dock kalsongmöster som bara Satan kan ha designat och det kan väl kanske roa även damerna, men en varning kan vara på sin plats. Man får ju brytningsfel av vissa...


Fru Lindström: Ta hit! Jag köper allt du äger!=)


Jenny: Nu är det ju så här att bara för att du råkar ha taskig allmänbildning så finns det ingen anledning att vara snorkig! Eller är det kanske så att du rent av syftar på Falu Koppargruva? Nej, du är nog bara snorkig;-)



//gaspode

Ovido - Quiz & Flashcards