Alla inlägg den 27 augusti 2007

Av gaspode - 27 augusti 2007 21:00

...igår hoppades jag ju att jag hade fel. Det gäller än, men jag hade mer fel än jag trodde. Bytte lunchtid för att kunna kika på Mustafa Mohammed, döm om min förvåning när damerna radar upp sig på startlinjen i samma diciplin. Så fel man kan se ibland.



Iof så skiter jag i vilket just idag!


Kolla! 


Ryktena har ju gått ett tag men Herr Lundström har ju nekat så ihärdigt så det var misstänkt, tordes inte riktigt tro på det, men nu är det klart. Kan bli riktigt kul det här, hoppas bara TV4 väljer att sända i år också. Det här borde ju dra lite...



Sanna joggade i mål på 12.66 inatt, bådar gott. Perry verkar lite för kaxig för att vara riktigt säker, om ni hänger med hur jag tänker. Sanna däremot gör allt för att tona ner förväntingarna men det märks att hon nog känner sig i bättre form än nånsin.


Höjdfinalen för pågarna ser ju ut att kunna bli en höjdare (häpp!) det också.


//gaspode 


Ovido - Quiz & Flashcards