Alla inlägg den 1 augusti 2007

Av gaspode - 1 augusti 2007 21:25

Jaha, då var man tillbaka på jobbet då. Bara ett år kvar till nästa semester. Den där riktiga ångesten infann sig aldrig, hur ska man tolka det? Har man förlikat sig med det man gör för att betala räkningarna eller kan det vara så att man omedvetet trivs, haha! Nej jag vet inte riktigt. Många nya ansikten var det i alla fall. Ringer som satan och det är väl mer folk på väg in som det verkar. Det som från början var ett mysigt litet konto på 17 pers är nu uppe i typ 60. Jaja, det hade väl varit värre om det var tvärtom.


Jag har insett:


Att "Family Guy" är en jävligt rolig serie


Att jag måste ta upp cyklandet igen.


Att jag antagligen skulle dö utan kaffe=)


Att jag antagligen inte skulle kunna besöka Auschwitz utan att spy. Läser just nu en bok om SS, fy fan säger jag bara.


På fredag åker jag och Ulf till stugan i Rullbo för att slappa lite. Ska bli skönt att komma iväg lite.


//gaspode


Ovido - Quiz & Flashcards