Direktlänk till inlägg 14 augusti 2008

Segt

Av gaspode - 14 augusti 2008 10:17

Halsen är bättre men nu funderar jag på om jag börjar bli snuvig? Eller så känner jag efter för mycket. Blir nog bra det där.


Igår var det souvernirutdelning på jobbet.  Tror jag lyckades pricka in det mesta ganska bra. Flickorna kunde ju knappt slita sina händer från kaktusarna, men jag hade inte räknat med nåt annat heller;-)


I nästa liv vill jag bli en kaktus...


Som det känns just nu kommer jag inte ha nån ångest över att börja jobba heller, men jag ska väl inte säga för mycket. Man får ju skratta mer än nånsin på jobbet, det märkte jag ju igår. "Kan man adoptera ett barnbarn?" 


Sen fick jag ju lite mixed signals ett tag där också, eller hur ska man tolka det där beteendet Jennifer? Ya'know what'am talkin' 'bout...


Tror dom har hunnit utveckla en ny form av kampsport också, man har ingen fysisk motståndare utan slåss mot klockan för att ta sig genom materiella hinder. I sann Pekinganda döper jag härmed grenen till Kata-Teip.


Nej Sandra, inte den grenen...


Kl 12 är det tvättstuga, kl 18 åker vi på Bingo. Ska jag ta med nån pilsner åt Fröken Lämppa månne?


BigM - jag tror det är samma citat sen förut faktiskt, men jag tycker det är så klockrent. Blir nog en tunn bok=)



//gaspode




 
 
Ingen bild

MissSmirnoff

14 augusti 2008 12:17

Haha, kaktusen står redan i fönstret ut mot grannarna ;) Ja man vet ju inte vilken "gren" det handlar om när Catta är med i konversationen...

 
Ingen bild

Lars

14 augusti 2008 12:25

Testade kaffekvarnen igår och den fungerade perfekt, ett Stort Tack! Vad gäller ballongerna verkar det inte vara så många som heter Beatrice ... 4 av 5 exploderade redan vid första inandningen = gummit var gammalt och torrt, hoppas verkligen inte att de hade "kordonger" på samma hylla :D Huvudsaken var dock att den rosa var hel så jag hade något att hänga i på farstukvisten.

Njut av sista skvätten Semester så ser vi fram emot att se dig på jobb snart!

 
Maggan

Maggan

14 augusti 2008 12:49

det tycker jag absolut att du ska göra! om du vågar det för Sanda då, haha =)

http://qiceza.blogg.se

 
Ingen bild

Kräsa Maja

14 augusti 2008 16:42

gissa vad jag röstade;)

 
Ingen bild

Jenny

14 augusti 2008 22:24

Olle, vilket skoj ställe du verkar jobba på! Tur för min familj att jag oxå får skratta på jobbet annars hade jag kanske tvingat dom att flytta till Sveg. Just ja, jag hade nog kanske fått tvinga er arbetsgivare att ge mig en anställning oxå. Nej, kom just på att ni har fan mer björn i skogen än vad vi har så jag stannar nog här ändå....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gaspode - 14 februari 2010 23:44

  ...är väl oftast nåt jag inte gillar, men nu får det räcka. Jag byter blogg.   För er som använder er av bloggdomänen rekommenderar jag att ni uppdaterar era bokmärken och istället använder www.gaspode.st som gör att ni alltid hamnar rätt, äv...

Av gaspode - 14 februari 2010 13:35

*   Idag har jag kokat pasta i ytterst lite salt. Så ytterst lite att det nog inte hade gjort nån skillnad om jag hade skippat det helt. Pasta kokad i osaltat vatten kan vara bland det mest smaklöka som finns.    Bäddat rent i sängen har jag ...

Av gaspode - 9 februari 2010 21:41

Hur kommer det sig att det alltid tar slut på undertrån precis när man kliver innanför dörren? När man sen har fått i sig lite mat så är baske mig hela trådrullen borta.   Ska man behöva ge sig på det här med kaffe även på eftermiddag/kväll? Man ...

Av gaspode - 7 februari 2010 12:58

Fredag - stävade iväg hem efter jobbet, åt lite gott och tog mig några pilsner. Kom i säng 'Round Midnight, som Cornelis översatte till Tolvdraget för övrigt. Halv tre gör sig ölen påmind. Halv fem gör sig ölkorven påmind.   Jag besparar er detal...

Av gaspode - 3 februari 2010 18:57

Man svarar i telefon och rösten på andra sidan berättar att "jag har minsann lagt in musik på min telefon varje dag i ett helt år men nu fungerar det inte, vad är det för jävla skit ni tillverkar?"   När man frågar om det görs på det ena eller de...

Ovido - Quiz & Flashcards