Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av gaspode - 7 augusti 2008 20:21

Radbrytningen ser ut som den gör för allt utom den här meningen är kopierat från Notepad. Jag sitter på en mindre pålitlig anslutning och skriver så det fick bli så... 


Ännu en dag i Djurås/Borlänge till ända. Idag har jag varit med
familjen Mästerbo till sjukhuset där unga Fröken Sheena gjorde ett
pricktest. Gick bra de, hon var inte algerisk mot nånting, som
Morbror Bengt skulle ha sagt.


Sen blev det en vända till Morbror Eriks studio där Pappa Mästerbo
skulle lägga lite gitarr, vi åkte dock hem och kojade unga fröken
istället.


I morrn kryper man uppöver igen och mellanlandar i Malung innan det
blir ett kort stopp i Mora och sen hem till Sveg.


Cathizzz: Du ska inte tro allt Sandra säger, du vet ju hur lättlurad
hon är. Jag har slagit blå dunster i ögona på na i flera dar=)


Sluta protestera nu Sandra, du vet att du gick på det! Men du önskar
väl säkert att jag hade fått flugor på trumpeten, din skadeglada fan=)


Puss på er!


//gaspode


PS. Jag har semester. DS.

Ovido - Quiz & Flashcards