Alla inlägg den 30 september 2007

Av gaspode - 30 september 2007 22:16

...så fort helgerna går!


Denna helg gick i ingentingets tecken, i alla fall känns det så. I fredags blev det nån pilsner och virre men jag blev så trött så det blev läggdags ganska tidigt för att vara fredag.


Igår....ja vad fan gjorde jag igår? Det blev inte så mycket uträttat, jag har ju dragit igång en ny säsong i Conference Leauge med Forest Green så jag blev sittandes med det mest hela dan tror jag. Blev nån öl och virre på kvällen där också, men den här gången tog det lite bättre. Nostalgiafton med en massa gammal hårdrock blev det=) Tänkte ringa och bråka på nån också men det glömde jag av.


Idag har jag tvättat och letat rätt på diskbänken igen. Jag tror det bor nån liten tomte i nån låda som jag sällan frekventerar vars uppgift är att smyga dit ett extra glas här, en tallrik där och Vips! så är det fullsmetat med disk igen.


Jodå Mats, innan du hånskrattar rakt ut, det ska vara en stor bokstav mitt i meningen. Vips är nämligen ett diskmedel och egennamn skriver man ju med stor bokstav, dessutom blev det ju lite lagom finurligt...


Funderar på att ge fan i att raka mig ikväll så jag måste kliva upp i tid i morrn och göra det. Bara för att bryta den grymt dåliga trenden att kliva upp så sent att man precis hinner duscha, borsta tänder, klä på sig och hiva sig ut genom dörren för att komma i tid. Vi provar få se hur det går. Är jag skäggig i morrn så vet ni.


//gaspode



Ovido - Quiz & Flashcards