Alla inlägg den 11 september 2007

Av gaspode - 11 september 2007 22:03

Är ett av dom roligaste recept som finns, hade glömt av den, men här kommer den:



Ingredienser:

Ett ägghelvete
1 dl sur kakao
Så lite smör som möjligt
Socker
Ingen jävla mandel i alla fall
2 dl bakpulver
1 pkt fula russin
1,5 dl allerginötter


Fyllning:

1 dl tradigt vanillinsocker
1 melon eller nåt
Sprit


Gör så här:

Häll nästan allt i en bunkjävel och kör med elvispen i en kvart. Grädda direkt i skålen. Skit i att smöra och bröa. Kakhelvetet fastnar ändå. Dunka ut skiten på matbordet om du kan. Garnera med krossad melon och sprit. Det spelar ingen roll. Dra åt helvete!!!


I morrn är det träningsmatch mot Montenegro. Jag trodde ju att det fortfarande hette Serbien/Montenegro men efter lite Wikipediande kan jag konstatera att landets självständighet erkändes 8 juni 2006. Då var man ju inte SÅ efter ändå.


Både Svensson och Källström startar i morn. Ok, får väl gå för den här gången då, Kennedy har ju ont i ljumskarna och Chippen är inte heller frisk. Vad Rade Prica ska in och göra begriper jag inte, var är Marcus Berg?


Jaja, vi soffpotatisförbundskaptener vet ju alltid bäst, så är det ju, men vi får ju reta oss på Daniel Andersson i alla fall=)


Läser just nu Ostindiefararen av Jan Mårtensson. Har aldrig läst något av honom innan men jag har fått recensionen "det händer aldrig någonting". Nej, jag får väl hålla med, det går lite långsamt men jag kan ändå inte låta bli att tycka om den, kanske för att jag är mer historie- än deckarintresserad.


Deppig? Sugen på att bli lite gladare i ett huj? Då är nedanstående ett tips.


Veckans trallvänligaste: Linda Scott - I've told every little star


//gaspode


Ovido - Quiz & Flashcards