Alla inlägg den 2 september 2007

Av gaspode - 2 september 2007 21:47

Helt plötsligt, utan någon som helst förvarning, slog dom till. Höstflugorna. Så länge det är flugor är det ju inte så farligt, det är värre när getingarna blir så där slöa. Jag har säkert jagat ut/slagit ihjäl 15 dåsiga kräk idag. Fattar inte vad dom kommer ifrån. Kanske är dags att städa ändå?=)


VM är över för den här gången. Höjdhoppandet sammanfattas i media med ordet fiasko. Vet inte om jag håller med riktigt. Den enda som inte höll måttet var väl skåningen, annars var det väl helt enkelt så att dom andra var bättre. Att Green skulle kunna nosa på en medalj under dom förutsättningar som var, trodde jag inte för ett ögonblick. Jag hade dock hoppats att Kajsa skulle ha hittat formen men hade väl egentligen inga förväntningar där heller. Holm gjorde en helt ok insats, det var helt enkelt inte hans dag.


Jag har just bevittnat Barcelona spela en helt underbar första halvlek på Camp Nou. Att dom sen fick en felaktigt dömd straff och ett mål godkänt där bollen inte var inne, kan man väl diskutera naturligtvis, men spelet i sig kan ingen ta ifrån dom. Gudars...


Flugor och sport? Tja...



Bäst just nu: Manu Chao - Rainin in paradize


//gaspode

Ovido - Quiz & Flashcards