Alla inlägg den 26 september 2007

Av gaspode - 26 september 2007 20:41

"Jag känner mig som utskitet äppelmos"


Jag vet inte vem som har myntat uttrycket men det har väl gått i släkten kan man säga. Varför vet jag inte heller och då menar jag inte uttrycket utan varför jag känner mig så. Det kan vara höstdepressionen som är på gång men förhoppningsvis är det bara en förkylning. Jag brukar känna mig så här trött då. För ni vet ju att det finns inget sjukare än en förkyld karl.



Vi fick en tid för badminton också, så nu måste man väl damma av stränginstrumentet och börja veva lite igen. Ska bli skönt det.



Igår fick jag första delen av "Skenet bedrar" i låddan så nu är serien komplett. Får bli en långhelg nån gång framöver. För er som inte har en aning om vad jag pratar om så finns lite info här Hur skoj som helst! Black Adder-boxen har också anlänt. Jag är redo för mörka vinterkvällar, i alla fall titterimässigt sett.


Idag blev vi en kollega fattigare också, lite trist. Om du läser det här kan du väl dra en rad på jobbmailen så kopplar vi ihop våra vattenfilter på MSN. The torsk must go on=)



//gaspode





Ovido - Quiz & Flashcards