Alla inlägg den 1 september 2007

Av gaspode - 1 september 2007 19:31

På jobbet i torsdags upptäckte jag att det gjorde lite ont utåt ögonvrån i vänstra kikarn när jag blundade. Tänkte inte så mycket mer på det, men när jag vaknade på fredagen och var på väg till badrummet, blinkades gruset ur ögonen, så började jag fundera på varför gruslasset var så efterhängset.


När jag tittade mig i spegeln så ryckte jag nästan till lite. Illröd och med ett ögonlock mer svullet än...ja va fan ni vill. Tänkte efter lite och mindes plötsligt att jag råkade peta mig lite i ögat när jag sköljde tvålen ur nyllet för nån dag sedan. Antagligen sviter efter det. Nu har det gett sig lite i alla fall men är inte helt bra.


Blev ju några meningar det där. Andra omgången av min Stryktips-sejour ser lovande ut så här långt. Dock krävs att Man U vinner över Sunderland för att jag ska ha chans på 12 rätt, står 0-0 just nu. Liverpool körde över Derby med 6-0, happy happy, joy joy=)


Råstedt var hit en sväng idag också, han skulle lämna knodd på kalas. Inte här då, men i granngårn. Inte mycket mer att säga om det än att han i alla fall höll sig vaken hela tiden. Sällsynt det;-)


Det får duga för en lördagkväll.


//gaspode



Ovido - Quiz & Flashcards