Alla inlägg den 24 februari 2008

Av gaspode - 24 februari 2008 22:05

//gaspode

Av gaspode - 24 februari 2008 15:47

Finsk höjdhoppare som inte har nånting med min blogg att göra, men namnet dök bara upp i huvet så jag får väl skriva det nånstans då. Lugn, jag ska söka hjälp.


Idag är det söndag och fan for i mig igår efter tipsvinsten, så nu har jag totat ihop ett system på dagens Topptipset också. När man svävar på såna här uppvindar så är det lätt att få hybris och man brukar landa ganska kraftigt. Tror inte jag kommer att bli spelberoende nån gång just på grund av detta.


Städat har jag gjort också, eller ja, jag har väl tagit det värsta. Lite småplock kvar bara. Räkningarna är betalda så nu är det bara vin, kvinnor och sång kvar! Ja lite mat och snus ska man väl ha också. Appropå det så glömde jag ju helt av att knata ner till grannen med stålars också. 30+ och redan senil. Jaja, jag får ju skylla mig själv.


Satan va gott det var med kaffe!


Sen då? Jo, matlåda skulle jag ha fixat också, har prylar i kylskåpet som det skulle kunna bli köttfärsås av, får nog göra ett ryck efter kaffet.


No hôrk int I nô mer.


//gaspode

Ovido - Quiz & Flashcards