Alla inlägg den 9 februari 2008

Av gaspode - 9 februari 2008 17:03

Nu har jag hamnat i det här helgbloggandet igen, men jag tror jag skiter i det, det kanske blir bättre längre fram.


Fredagen bjöd på lite grogg och jag lärde mig att det ska vara pilsner till ölkorv. Därav namnet liksom.


Idag har jag kikat på skidskytte, gick väl så där och jag hade inte förväntat mig något annat heller om jag ska vara ärlig, jag tror att det är i distans och stafett chanserna finns.


Tvätten är precis hängd också, vilket var ganska välbehövligt, var nästan lite tunnsått i kalsonglådan. Nu borde jag diska lite och det är ju sååå roligt.


Idag borde vara en sån här dag när jag trivs framför TV'n. Har jag iof gjort men det är hockey just nu och sen är det Melodifestivalen. Jag gillar både hockey och musik men dom här turneringarna känns inte ett dugg intressanta och  Melodifestivalen ska vi inte nämna nå mer för då kan det gå sta å bli riktit otäckt här, rent skriftligt.


Rosie dök upp på Fejsbok igår, skoj värre! Gamla klasskamrater kan man inte få för många av! Eller ja, man har ju inte fler än man hade men ni förstår säkert hur jag menar.


I morrn ska jag laga kyckling med cashewnötter i sataysås. Låter ganska gott, vi får se hur det slutar.


Puss


//gaspode 


Ovido - Quiz & Flashcards