Alla inlägg den 19 februari 2008

Av gaspode - 19 februari 2008 20:05

Nu har ju inte försökskaninerna gjort sin bedömning än men jag tror det blev betydligt bätre den är gången. Aningen bränd i kanterna kanske men konsistensen känns rätt ok. Får återkomma med recension.


Idag bjöd jag en dam på kaffe på jobbet. Hon vet inte om det än men det är bara en liten, liten detalj i min listigt uttänkta plan. Det börjar med en kopp kaffe då och då, rätt som det är kanske det följer med nåt tilltugg, fortsätter med ett "ska du med ut och käka lunch?" till en oskyldig pilsner i glada vänners lag. Before you know it är det candle light dinner hos mig och sen rullar det på i samma anda och utan att hon förstått det själv är hon fast. På en tältsemester på Gotland får jag kramp i benet, hinner inte dra ut den och veckan efter panikgifter vi oss i Västervik och 9 månader senare kommer vårt kärleksbarn Göte.



Sluta hyperventilera! Jag bara skojar! För er övriga kan jag meddela att det enda som är sant i stycket ovan är första meningen=)

Visst ja, kakan, så här ser den ut!


//gaspode





Ovido - Quiz & Flashcards