Alla inlägg den 19 januari 2009

Av gaspode - 19 januari 2009 20:16

Fick jag idag igen, ska nog ta och prova ut bågar snarast möjligt, undersökningen visade ju att det var lite skillnad, fast åt rätt håll om man säger så. Fast jag har ingen aning om vad jag vill ha heller? Verkar ju vara ganska poppis med såna där bågar med breda skalmar men det vette väl tusan om man passar så bra i? Eller vad tror ni? Får väl låna hem ett gäng och fota lite med webkameran. Förr i tiden var man ju tvungen att lita på andras omdöme för jag har ju ingen aning om hur jag ser ut om det inte sitter glas i bågarna=)


Måndag är det idag och jag har dunkat mail mest hela dagen. Ramlade in en kameramanual som ska korrläsas också, "ganska gott om sådana i år", som Cornelis sjöng. Fast då syftade han inte på manualer utan...ja, vad syftade han på egentligen och vilken visa är det jag tänker på? Kräsa-Maja? Det verkar finnas gott om musik i dina omgivningar, nu fick du en nöt till att knäcka här!


Jag borde kliva på cykeln igen också, igår var första gången sen före jul och det är ju inte så bra. Borde väl kanske ha mjukstartat men det blev trekvart och det känns i sittanordningen idag kan jag säga. Kanske måste vila en dag va? Jooo...det tror jag.


Snus har det anlänt också. I mängder. Anthonia ska ju alltid vara så märkvärdig av sig så där dög det inte med vanligt Svensson-snus inte, nej då. Plåtrör och Limited Edition serru. Fint ska´re va när noblessen ska snusa minsann! ;-)


Fröken Lämppa har klarat körkortet också, vi gratulerar utan bara attan! Smeknamnet får hon dock behålla=)


Skulle smaka smaskens med en kaffeskvätt men då lär jag väl inte få sova inatt.


Flaggan på halv stång på jobbet idag.


Tåkigt, sånt.


//gaspode 






Ovido - Quiz & Flashcards