Direktlänk till inlägg 26 september 2008

Så, nu är det gjort!

Av gaspode - 26 september 2008 18:59

Hatkärlek är ett ganska bra ord. I alla fall när det handlar om såna här listor som man ska presentera i tid och otid, den ena fånigare än den andra. Mig veterligt så har jag aldrig haft någon sådan med, så jag tänkte att nu är det väl dax då. Hittar jag ingen som jag tycker är rolig så är det här både första och sista gången. Så det så.


Namn: Olov Lennart Valter Signe Gustafsson

Födelsedag: 14 Juli

Ögonfärg Rödsprängd

Hårfärg: Råtta

Längd: 2,5 cm slak

Högerhänt/vänster: Har lärt mig hyfsat med vänster men på slutet får man byta annars blir det bara fel.

Stjärntecken: Karlavagnen

Skostorlek: 42-43

Är dina föräldrar skilda: Nej jag tillhör den generation där det är ganska ovanligt med separerade/skilda föräldrar.

Sport: Spelar gärna badminton, tittar gärna på Leksand

Helgdag: Kristi Flygare

Årstid: Vår


HAR DU NÅGONSIN

Varit kär: Förälskad ja, kär, nej

Föreställt dej ditt ragg naken: Jag föreställer mig alla människor nakna. På gott och ont.

Skolkat: Nej jag tror fan inte det?

Sovit utomhus: Ja

Sett en död människa: Nej

Använt droger: Varför skiljer folk på alkohol och "droger". Skriv narkotika för fan!

Retats: Varenda dag


THIS OR THAT

Pepsi/cola: Loka

Kärlek/sex: Onani

Jordgubbar/blåbär: Palsternacka

Kött/veg: Djur är bäst med sås och potatis

Tv/film: Böcker

Gitarr/trummor: Blockflöjt

Adidas/ nike: JOFA

Kinesiskt/mexikansk: Gällande vaddå? Kultur? Språk? Jaaa, jag förstår att det gäller mat, men jag blir så jävla trött.

Mtv/vh1: KGB, CIA, IRA och Dalapolisens Spelmän


SENAST DU


Skrattade: Man skrattar varje dag, annars ska man söka hjälp

Grät: När jag läste C's blogg

Filmen du såg: Greystoke - Legenden om Tarzan. Matiné i Folkes Hus i Gonäs 1984. Jävlar va bra den var.

Tuggade tuggummi: Gångtunneln i Ludvika 1987. En farbror bjöd på både Smajl, Toy och PK om man bara visade snoppen. Nej, jag minns inte.

Drog ett skämt: Hela det här inlägget är ett skämt



HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN

Druckit alkohol: Jag hinkar för fullt.

Tagit droger: Alkohol ÄR en drog för satiken!

Kysst någon: 18 kyssar, 18 örfilar varav två inkluderade polisanmälan. Jamen hur fan ska man bära sig åt då?



Så...no e ä nock.


Jenny - flytta först, baka knodd sen=)


Kräsa-Maja - Jag måste intervjua dina föräldrar. Undrar hur du var som liten jag...


//gaspode


 
 
Ingen bild

BigM

26 september 2008 21:22

Klockren lista! Så här road(svenskt uttal) har jag inte blivit sedan Torskholmen.
Nej, förlåt, Torskholmen historierna börjar bli utlakade. FIck en gång en fråga om jag hade problem med alkohol. Jag svarade, nej jag har inte problem med alkohol. Däremot är det värre om jag är utan alkohol...

 
Ingen bild

Kräsa Maja

29 september 2008 11:40

Min pappa sa en gång till mig, du de e faktiskt skillnad på mos å mos. Told you so! För övrigt så måste jag säga att det där receptet på fyllda biffar som jag fick av dig är ta mig f-n de godaste i biffväg jag har ätit. En favorit på matsedeln:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gaspode - 14 februari 2010 23:44

  ...är väl oftast nåt jag inte gillar, men nu får det räcka. Jag byter blogg.   För er som använder er av bloggdomänen rekommenderar jag att ni uppdaterar era bokmärken och istället använder www.gaspode.st som gör att ni alltid hamnar rätt, äv...

Av gaspode - 14 februari 2010 13:35

*   Idag har jag kokat pasta i ytterst lite salt. Så ytterst lite att det nog inte hade gjort nån skillnad om jag hade skippat det helt. Pasta kokad i osaltat vatten kan vara bland det mest smaklöka som finns.    Bäddat rent i sängen har jag ...

Av gaspode - 9 februari 2010 21:41

Hur kommer det sig att det alltid tar slut på undertrån precis när man kliver innanför dörren? När man sen har fått i sig lite mat så är baske mig hela trådrullen borta.   Ska man behöva ge sig på det här med kaffe även på eftermiddag/kväll? Man ...

Av gaspode - 7 februari 2010 12:58

Fredag - stävade iväg hem efter jobbet, åt lite gott och tog mig några pilsner. Kom i säng 'Round Midnight, som Cornelis översatte till Tolvdraget för övrigt. Halv tre gör sig ölen påmind. Halv fem gör sig ölkorven påmind.   Jag besparar er detal...

Av gaspode - 3 februari 2010 18:57

Man svarar i telefon och rösten på andra sidan berättar att "jag har minsann lagt in musik på min telefon varje dag i ett helt år men nu fungerar det inte, vad är det för jävla skit ni tillverkar?"   När man frågar om det görs på det ena eller de...

Ovido - Quiz & Flashcards