Alla inlägg den 6 september 2008

Av gaspode - 6 september 2008 11:20

Blev rätt tätt mellan inläggen i slutet på semestern, antaligen för att jag var lite uttråkad, ordningen är tydligen återställd nu. Ska försöka skärpa mig lite. Jag har ingen som helst plan med det här inlägget så jag har en känsla av att det kommer att bli en massa lösryckta strofer och stycken. Det får ni bara ta.


Idag är det tvättdag, eller lördag som det egentligen heter. Tvättstugan öppnar kl 12 och undertecknad kommer att hänga på låset.  Man kanske skulle ha städat lite också...


Bingo har det varit, men det slutade som vanligt. Nästa vecka är det dock 25 lakan så man lär väl sitta där igen. Tur säsongen är över snart så man slipper det där;-)


Ja det har väl säkert hänt en massa mer också men kors så trögt det gick att få ur sig nåt idag. Jag kanske återkommer efter tvätten.



Kräsa-Maja: Nja, man ska inte lära gamla hundar sitta heter det väl?


BigM: Mörk choklad är inte alls fel. I början tyckte jag det var lite beskt men det är väl kanske lite som kaffe, man får lära sig. Öl? Så där får du ju inte säga? Jag som precis fått hem en låda Saku Originaal! Nåja, jag får väl dricka ur det jag har då, men det tar väl kanske en stund för det blir väl bara ett par stycken per fredag=)


Vi avslutar med veckans låt som med värme tillägnas Fröken Lämppa:


John F Kennedy - I have seen the train


//gaspode

Ovido - Quiz & Flashcards