Alla inlägg den 20 september 2008

Av gaspode - 20 september 2008 17:12

...så ni vet att jag lever.


Ingen hantverkare synes än, stjärnorna på himmelen de blänka. Det var i och för sig ganska skönt att dom inte började på fredagen för nu har man ju ett fungerande badrum över helgen. På måndag ska jag nog göra en sväng hem på lunchen och se om man kan konfrontera nån av dom där jepparna och höra hur dom har tänkt sig egentligen.


Måste ner på Dollar och sondera terrängen lite rörande badrumsutrustning också. Lika bra att köpa sig nån ny hylla och krokar när man ändå är igång. Skare va så skare va.


Idag har jag även lyckats dubbla räntan på två av mina konton, inte illa. Låter bättre än vad det är faktiskt, jag insåg plötsligt att jag hade två konton där räntan är betydligt lägre än på mitt tredje och undrade då för mig själv varför jag inte öppnade två likadana konton till och förde över pengarna dit? Sagt och gjort, sa Don Quijote, ty damerna var pigga, som salig Cornelis sjöng.


Nordea har även börjat med en grej som jag tyckte var lite kul, så jag anmälde mig. Kika här får ni se. Vi får väl hur det utvecklar sig. Har även sagt upp en tidningsprenumeration och ska i sinom tid även fixa IP-telefoni och i det närmaste säga upp bekantskapen med Telia.


Jag har tänkt duscha sen klockan var runt 13 men Dalarna spelade semi i TV-pucken och sen somnade jag en sväng. Kanske är dax nu då?


Se där ja, blev ju några rader ändå.


//gaspode

Ovido - Quiz & Flashcards