Alla inlägg den 25 september 2008

Av gaspode - 25 september 2008 20:29

Sjunger Iggesundsgänget och det har jag gjort också. Hantverkarna kommer väl när dom kommer och blir det på den här sidan nyår får man väl vara glad. Har inte ens sett bilen deras på slutet.


Igår spelades det badminton och dubbelmatchen var riktigt skoj. Dock är det ju varenda gång nåt som nästan går sönder och igår var det sendragsvarning i vaden. Andra gången fann jag för gott att avbryta. Däng fick vi också. Min medspelare hämndfes i det trånga utrymmet där man hänger upp stolpar och nät. Att även jag som medspelare drabbades, ja det sket (häpp!) han i.


Idag blev det pizza på Knuten på lunchen med Maggan och Anthonia, följt av en tur på Dollar. På eftermiddagen visade det sig att vi kanske börjat känna varandra för bra. Men det är klart, i det perfekta förhållandet ska man ju kunna prata om allt så nu är det väl lika bra att vi gifter oss snart. Alla tre. Med varandra=)


Skrivare har jag beställt också. En sån här. Kanske inte det mest ekonomiska sett till antal utskrifter kontra förbrukning, men det är inte så särdeles (när använde ni det ordet sist?) ofta jag behöver skriva ut så det blir nog bra. Måste nog dock konsultera bruksanvisningen och införskaffa lämplig USB-kabel också för jag tror inte att det ingick.


BigM - Ja om the great ball of fire hade legat hos mig så hade det nog varit hantverkarna som stått där och sjungit I keep on knockin' but I can't come in.


Kräsa-Maja - Vi får skicka dig på boot camp där lyxmiddagen består av Falukorv från Siljansbygden och Marinella därtill...så kanske du lär dig nån gång=)


Jenny - Jag döper dig härmed till Marinella Finlandia Koskenkorva-Minttu.


Kippis!


//gaspode


Det här är förresten den viktigaste ingridiensen i dammsugare...nej, jag ljuger inte! Fråga Maggan får ni höra!


Ovido - Quiz & Flashcards