Alla inlägg den 13 maj 2007

Av gaspode - 13 maj 2007 12:07

Man kommer hem på fredag kväll, äter, rapar och släpper en brakskit och plötsligt är det söndag. Illa illa...


Jag har i alla fall gjort matlåda precis. Makaroner Bolognese med ärter, majs och paprika on top. Italien möter Svealand i en bländande kulinarisk mix. Yeah right...


Ska nog fixa ihop den där thailändska kycklinggrytan snart också så klarar man sig hela veckan, är ju bara 4 dagar, inte dumt det inte.


 Förrådet är rensat! Bara en gammal hylla kvar som jag ska knalla iväg och slänga idag, plus lite elektronik som man inte fick slänga. Vi får ta det en annan gång. Jag glömde klädkammaren här inne men man kanske kan rensa lite där också idag, borde ju kunna iväg lite prylar i alla fall, man har väl några utslitna t-shirtar som bara ligger och skräpar.


 Jag måste till frisören också, nu är det fan riktigt illa, vet inte varför jag har dragit på det så länge. Ser ju ut som halva Beatles i huvve.


 //gaspode



Ovido - Quiz & Flashcards