Alla inlägg den 12 maj 2007

Av gaspode - 12 maj 2007 14:31

...skickade precis ett mail till Camilla där jag skrev att jag precis varit ut i tvättstugan och "kastat i ett par maskiner". Varför säger man så? "Jag har precis lagt i en tvättmaskin" eller "Jag har precis startat en tvättmaskin".


Om man precis "lagt i en tvättmaskin" kan man ju fråga sig var? Och har man precis "startat en tvättmaskin" så kan det ju faktiskt vara vilken som helst? Iof så känner jag ingen som springer omkring och okynnesstartar tvättmaskiner men man vet ju aldrig...


Hur som helst så har jag tvättat färdigt och det är skönt. Nu funderar jag på att börja röja lite i förrådet, man har fixat en sjujävla container här som vi får kasta en massa skräp i. Jag har ju fortfarande en del av Jockes prylar kvar (om du läser det här så skäms din jävel!) Dessutom så finns det faktiskt lite av Ninas prylar också (om du också läser det här så gäller samma för dig, det var ju bara Jockes prylar sa du!) men nu ska dom nog väck till slut.


 //gaspode



Av gaspode - 12 maj 2007 10:35

Kommer ni ihåg dom? Jag hade glömt dom men råkade springa på dom på nätet för några minuter sen. Kan ju inte vara så politiskt korrekt längre. Har det väl iof kanske aldrig varit men idag måste det ju vara helt kört, kanske därför det inte kommit ut nån Best Of-skiva?


"Va fan troru? Troru knark e, knark e gott?"


Lite nostalgisk blir man allt=) 


Idag är det teamfest på jobbet, blir kubb vid Läkarvillan vid 12, kl 14 går bussen till Ljusdal för bowling och grejer. Själv stannar jag hemma, blir en vit helg. Jag ska tvätta kl 12 och så ska jag nog ta mig en prommenix tror jag, men det ser lite ruggigt ut, bara 4 grader ute, jaja, vi får väl se....


 Årets partylåt:


Wild Rover - Fy skråen vilket härj


//gaspode 

Ovido - Quiz & Flashcards