Alla inlägg den 9 maj 2007

Av gaspode - 9 maj 2007 21:37

P.L.Ä.P är en av de roligaste förkortningarna som finns! Åter igen, om nån vet vad det betyder, skriv en kommentar=)


Igår kväll fick Jojje-pånken äntligen bredbandet installerat. Konsultfirma Olle & Gustafsson gjorde ett besök och assisterade i mjukvarans ädla konst, vilket resulterade i en ganska grym lyckträff vid namn Eek-a-mouse


Låtar som bara är ett måste innan man dör är "Gaja Smuggling" och "Sensi Party" Vi kom väl fram till att musiken är hur skön som helst, men att killen är värdelös på att både skriva texter och att sjunga vilket gör det hela till en underbar upplevelse, rekommenderas varmt!


Tre Kronor är i semi, med största sannolikhet står Kanada på andra sidan rödlinjen nästa gång det bär av, fredag, tror jag? Jaja, trodde inte riktigt att det skulle gå vägen efter första men sen blev det ju riktigt trevligt. Tre Kronor - Röda Armén i final törhända?


Hur ofta använder Ni det ordet? Törhända?


Vi tar en anekdot till från jobbet. En kille som vi kan kalla Fahlan, eftersom han kallas för det, håller på att ta jägarexamen (jag höll på att skriva jävlar, antagligen av gammal vana men det finns ju inget som heter jävlarexamen. Som kuriosa kan jag även berätta att jag väldigt svårt för att skriva ordet "internt", jag tenderar att alltid skriva "internet" istället. Man jobbade nog med internetsupport lite för länge. Det här är för övrigt ett av världens längsta stycken inom parentes) och har tagit ut komp sista timmen två dagar den här veckan för att hinna iväg och skjuta lite.


Idag reste han sig plötsligt upp 17.30 och sa:


- Men va faan! Jag har ju slutat!


Och så pös han=)


Nu, rakning!


//gaspode



Ovido - Quiz & Flashcards