Alla inlägg den 25 februari 2009

Av gaspode - 25 februari 2009 20:21

Snart helg igen. Jag tror det får bli en stilla pilsner på fredag ändå, det har jag förtjänat. I går var jag lycklig över att jag bara hade en xls-fil att korrläsa. Slutade veckan så? Sällan hostar hackspettar! På en kvart drösade det in fyra filer till plus tre manualer. Jag sitter här med en lätt släng av pdf-förgiftning (Jenny googlar så det ryker).


Dedication of the day går till MissSmirnoff och Lämppa:


Black Sheep - Gimme the finga


Har ni sett Dum & Dummare? Nej, jag bara undrade...



MissSmirnoff - Vem har skrivit nåt om snuskiga tankar? Fy på sig!


Jenny - Ja man skäms nästan lite...lyssnar på Robbie Williams, gamla karln!


Hanna/Jenny - Jo ni är på rätt spår båda två, man kan vara sur, tvär och grinig utan att det märks, man behöver inte vara på alerten och svara 2 min senare om man vill, man kan även säga att hörru nu måste jag pysa utan att behöva en massa avslutningsfraser och grejer. Plus att man kan sitta här i fesna kalsonger, rapa och klia sig på pu..magen utan att någon tycker illa vara, som man sa förr. Så. Nu kommer ingen att vilja prata med mig på MSN heller...


BigM - Nej är det nån teknisk attiralj som jag skulle kunna leva utan så är det mobilen, till mångas stora fasa och förundran. Men dom har nog kanske inte levt den delen av våra liv, i alla fall inte så länge. Eller så har dom mer att prata om, vad vet jag.


Kräsa-Maja - Nej du vet hur avundsjuk jag är på dig! Jag är nöjd med listan, bara en totalsågning, det är inte illa! När du läser det här så kanske du redan har fått nån kommentar på kommentarerna också. Kanske.


Mikaela -  Gör det nån gång få se hur hon reagerar? Slå av den när du åker från jobbet och låt den vara av några timmar få se hur många meddelanden du har på telefonsvararen och i inkorgen när du slår på den. Jag ska ge henne en åthuting i sommar på bingon, jag lovar.


Dagens korrekturläsning ger följande information:


"Programvaruuppdateringar för format som ej stöds, stöds ej"


Surely you jest, Madam?


//gaspode


Ovido - Quiz & Flashcards