Alla inlägg den 3 februari 2009

Av gaspode - 3 februari 2009 20:20

Skrev Verner von Heidestam. Nästan. Fri tolkning.


Jo, jag har ju bestämt mig, fast bågen på bilden stämmer inte riktigt med verkligheten. Det blir samma färg fast svart. För att inte starta någon debatt så här i efterhand till ingen nytta så tar jag (på allmän begäran) bara med vinnarbågen eller hur vi ska uttrycka det. Triumfbågen...


Det finns ett svenskt företag som heter Skaga som gör bågar, jag trodde dom höll till i Skåne men det var visst Småland fick jag se nu när jag googlade lite. Tur det, annars hade jag yrat iväg nånting om att dom kunnat ingå samarbete med ett annat välkänt skånskt företag och utvecklat  "Triumfpågen - som gjord för brödtext".


Vilken tur att ni slapp läsa slikt tok.


Klippt har jag blivit också. Men det har jag ingen bild på.


Kräsa-Maja - Jag ska nog kontra med en lista jag också på en massa konstigt få se vad du tycker, kan bli skoj det=)


BigM - Mja...jag hade nog egentligen redan bestämt mig när jag skrev inlägget, så utfallet kanske inte hade blivit annorlunda även om idén är trevlig. Ska tänka på det nästa gång jag ska bestämma mig för nåt. Jag räknar med en hätsk debatt=)


MissSmirnoff - Jag berättade ju idag att det inte var nån fnysning och då hällde du i dig en colaburk och hämnades så tig du...;)


//gaspode



Ovido - Quiz & Flashcards