Alla inlägg den 23 juli 2007

Av gaspode - 23 juli 2007 21:21

Eller var det ringer? Beror kanske på vilken av filmerna man har sett... Jag har i alla fall väntat på postmannen idag, något jag sällan gör, men idag hade han med sig "Harry Potter and the deathly hallows" och nu är man igång. Jag vart dock ta en paus, öppna dörrn och få in lite frisk luft, men satan vad spännande det är.



AnS: Tack för receptet, ska provas innan veckan är till ända, sen kommer en resencion. Nån recension för Willys chokelasås blir det inte, så fula ord vill jag inte skriva!



//gaspode

Av gaspode - 23 juli 2007 09:06

Finns det nåt som heter. Innan jag började förvärvsarbeta hade jag ingen aning om vad det var för något, men nu vet jag. Det är sista veckan på semestern.


Jag är tillbaka i Sveg igen efter en sejour i Ludvika, Borlänge och Äppelbo. Det blev ingen dansvecka i år, men rekord blev det ändå, kika på www.dansbandsveckan.nu för vidare info.


Eklund blev ju färdig med bilen så jag drog järnet upp till Äppelbo, eller ja, jag stannade i Vansbro på vägen för jag var lite tidig. Kebaben på Dido är helt ok, om ni skulle ha vägarna förbi. Det blev några pilsner, allmän slappning och friterad kyckling till middag, fan så mycket bättre än torskgrytan;-)


Dagen efter for jag åter mot Vansbro men svängde vänster efter bron istället för höger. Strax innan Mora kommer Fam. Lindström ikapp mig. Jävla dålig stil, dom hade ju kunnat ta min bil på takräcket så hade jag sparat lite bensin=)


Det blev frunch på Gyllene Måsen och storhandling på Willys. När man ser ett paket bacon på nästan 2 kg så kan man ju inte låta bli=) 1167:- fattigare började jag resan mot Härjedalen och lagom till eftermiddagskaffet så hade jag packat upp och var liksom back to basic.


Jenny: Du tänker nog på den här killen: http://sv.wikipedia.org/wiki/Per-Olof_Serenius



Tips från coachen: Hoppa över Willys egen chokladsås om ni ska äta glass. Promise...


Idag landar förhoppningsvis sista boken i brevlådan också, jag är lite spänd, tro det eller ej.


//gaspode

Ovido - Quiz & Flashcards