Alla inlägg den 27 juli 2008

Av gaspode - 27 juli 2008 16:45

Eller present. Går att beskåda längst ner. Det står "Spanish" ovanför "Triathlon" om nån undrar. Den andra ligger i disken men är ett shotglas som det står "Who's youre daddy?" på. Vet inte varför hon tänkte på mig=)


Har tagit hem perkulatorn över semestern, man blir nästan lite bortskämd när man inte behöver passa pannan, men det går väl över. Lika hett idag som igår, känns det som i alla fall. Har knappt fått nått vettigt gjort i dag heller men har gett mig fan på att innan jag går och lägger mig ska diskbänken skina som ett nypolerat ollon, som Eklund brukar säga och jag nästan höll på att skriva. Nu gjorde jag ju tydligen det ändå så ni får väl fryna* åt oskicket bäst ni gitter=)


Nu är kaffet klart, vänta lite...


UUUU! så gôtt! Väck barna får dom smaka! som gubben sa i bakfyllan när han fick en skopa vatten.


Jaha, nu då? Jag har hundra saker att göra men det är för varmt. Dessutom har jag semester. Idag tänkte jag kliva upp ganska tidigt för att göra en attack men jag sov så dåligt i natt så när klockan ringde mådde jag nästan illa. Det blev en rejäl sovmorgon istället. Började mullra och mulna på lite här nyss och jag hoppades på en störtskur och lite åska men tji fick jag, lät knappt värre än min mage när jag är hungrig.


Sätta kameran på laddning kanske? Tänkte faktiskt försöka ta lite kort den här semestern och inte bara ha kameran med. Men i år har man ju en lite behändigare mojäng, kanske bådar gott.


Påtår? Ja tack.


* Fryna är ett gammalsvenskt ord för "rynka på näsan". Men varför använda tre ord när det räcker med ett?


//gaspode


Ovido - Quiz & Flashcards