Alla inlägg den 16 maj 2008

Av gaspode - 16 maj 2008 21:55

Har man inte druckit sen tidigt 90-tal. Det var nog ett misstag att ta upp bekantskapen igen också. I alla fall utan nåt att spä ut med. Den får åka in i kylen igen. Jag tar en pilsner istället.


Har just sett Ryssland dänga Finland med 4-0. Blir en tuff match i finalen för Ryssland spelade grymt bra. Vi får väl se om några timmar hur det blir.


I dag har jag även mailat min nyblivne internetleverantör. Han heter Bahnhof och har inte skickat varken inloggningsuppgifter eller faktura. Sånt ska man väl egentligen inte gnälla över men då jag inte har nån lust att bli utan uppkoppling och dessutom är ganska intresserad av tjänsteutbudet är det väl lika bra att påkalla uppmärksamhet och göra rätt för sig. Det blev ju billigare dessutom.


Nu är det en timme kvar till nedsläpp. Tror jag ska ta och raka mig och ränna ut i tvättstugan och kika om det var kl 7 i morrn jag hade tvättid. Har för mig det.


Så här såg det ut i Sveg kl 7 i morse. Livet är underbart...


//gaspode 

Ovido - Quiz & Flashcards