Alla inlägg den 8 maj 2008

Av gaspode - 8 maj 2008 20:06

Man kan ju hitta "allt" på nätet. Undrar om man får fler träffar om man googlar "Skivsläpp & Tårterier"? Tänker inte prova.


Hur som haver, tårta har det gjorts. Hur den smakar får jag veta i morrn. Hur den ser ut får Ni veta idag, det är bara att titta i (tårt)botten på det här inlägget. Jag återkommer med utlåtande från mina arbetskamrater.


Skivsläppet då? Jo jag måste passa på att promota Johan lite! Han släpper sitt debutalbum i samband med Malungs Marknad så har Ni vägarna förbi så passa på att handa vettja!


De första låtarna som dök upp på johane.se blev jag mäkta impad av men av någon anledning så fastnade dom aldrig riktigt i skallen på mig. När jag sen upptäckte Myspace-sidan blev det andra bullar! "Den nya livsmoralen" går på repeat här hemma både bittida och sent. Utan att ha hört skivan är jag redan övertygad om att jag inte kommer att hitta nån bättre låt, vilket kanske är både bra och dåligt. Jag sticker dock ut hakan och påstår att Herr Åkerström inte hade tvekat att införliva ovan nämnda alster på "Dagsedlar åt kapitalismen"


Bättre betyg än så är svårt att få av mig.


Johane.se


Myspace




//gaspode

Ovido - Quiz & Flashcards