Alla inlägg den 24 mars 2008

Av gaspode - 24 mars 2008 20:12

Skulle Yoda ha sagt.


Dom visade ju "första" Star Wars-filmen igår, egentligen så är det ju den tredje. Den fastnade jag i och blev tvungen att kika på dom två sista också. Då slog det mig att jag nog aldrig sett dom "sista" tre i sin helhet. Det är ju egentligen dom första....ja ni hänger väl med, ni som vet hur det funkar.


Jag drog till med Phantom of Menace sent igår kväll och när det var en kvart kvar började skivan strejka. Funkade inte i datorn heller, men det löste sig. I dag har jag avverkat resten. Föredrar nog dom "första" ändå. Dom sista alltså.


Idag har jag tvättat, lagat matlåda...här måste jag även meddela, innan jag glömmer bort det, att jag stekte torsk igår. Det gör jag inte varje dag. Jo...jag har diskat också så för en gångs skull ser det ganska hyfsat ut när man kommer hem i morrn.


Happ...jävlar va spännande det blev.


Leksand - Västerås 9-1


Fanimig på tiden...


//gaspode 

Ovido - Quiz & Flashcards