Alla inlägg den 2 mars 2008

Av gaspode - 2 mars 2008 21:44

Ännu en helg att lägga till handlingarna. Kompade ut vid 15 i torsdags och ledig fredag. Herr Eklund kom på besök med inhandlat XBOX 360 och NHL08. Lite snårigt i början men det artade sig. Att det inte gick att köra Elitserien i Dynasty Mode sög ju lite men Leksand är ju inte med så det är ju ingen elitserie i alla fall=)


Dracks gjorde det både fredag och lördag men åts desto mer, vette fan hur vi lyckas men det blir lika varenda gång. Det blev pizza, burgare och tacos, vi sköljde ner med en låda pilsner och en putell Minttu. Nu sitter man här med en mage i olag men det lär väl räta tä sä i veckan hoppas jag. Känner mig helt färdig men förhoppningsvis beror det på ovanstående och inte på nån begynnande sjukdom, för då blir jag less.


Vasaloppet blev det idag, ganska najs att bulla upp med frukost och kaffe och se folk plåga halvt ihjäl sig. Tvättstuga i vanlig ordning och disken är faktiskt avklarad till 97%. Helt fantastiskt hur två karlar kan grisa till det om dom bara vill=)


Nej, nu får det min skäl räcka. Lite snö ramlade det ner i helgen också så för er sörlänningar som läser det här och drömmer om "riktig vinter" så kan jag upplysa om att det inte är så roligt att skotta som ni tror.


//gaspode 

Ovido - Quiz & Flashcards