Alla inlägg under april 2007

Av gaspode - 20 april 2007 20:56

Han är fan inte å leka med han inte. Måste vara en av världens bästa uppfinningar. Jag har ju då köpt mig en ny mobil, det blev en K550i och förr i världen så kunde det ju vara ett litet helvete med telefonböcker och annat jox, men nu baxade man ju bara över skiten till Outlook, blåste in programvaran, snokade rätt på telefonen och synkade igen. Hur smidigt som helst.


 Telefonen är najs som satan också, det enda jag har att anmärka på (om man nu ska använda så starka ord) är väl att dom kunde ha pjåtat dit ett skydd över laddningskontakten, hade ju blivit både trevligare att titta på och mindre risk för skit i maskineriet, men man kan ju inte få allt här i världen.

Stor bokstav efter punkt är ju också en trevlig feature. Är man ju inte bortskämd med. Så, nu vet ni vad jag hade för märke innan;-) 


Dax för veckan recension. Jag hade ju 4 snapsar kvar och idag rök 3 av dom, Herrgård, Hallands Fläder och Östgöta. Herrgård är ju den klara vinnaren bland dessa även om jag tyckte att det var lite för mycket whiskyton för att vara en akvavit. Flädern är ju som den är, det är lite sköljmedelsvarning på nåt sätt, men ganska ok ändå. Östgöta har ju en ganska stilig etikett men jag tror att alla pengarna gick åt för att utveckla den. Kol har dom då inte haft råd med. Attan så illa... 


Nu blev det en paus här när jag försökte förstå hur kalendern funkade, men det märkte ju inte ni, men jag tror jag fick kläm på det.


Idag är det fredag och det är inte så jävla dumt. Ringde ju Grand Prix idag och vi har fått högre servicekrav. Skit.


Nu ska jag sänka sista pilsnern tror jag.


//gaspode 

Av gaspode - 19 april 2007 17:59

...det där blev väl bra. Nu ska man bara försöka få ut länken till vänner och bekanta också så Herr Ego får sig en skjuts=)


//gaspode

Av gaspode - 19 april 2007 17:53

...då var man tillbaka på banan igen. Det sket sig ju kapitalt med förra bloggen, javascriptet verkade ju ge upp totalt så jag fimpade den bloggen och tänkte helt enkelt regga samma domän på nytt men det verkar ju vara ganska lång TTL så jag orkade inte vänta. Vi provar nåt nytt istället.

Bildhanteringen verkar väl kanske inte vara lika smidig här men sånt får man väl ta. Det är väl inte så attans ofta man kastar upp bilder heller. Nu tror jag att jag ska ta och publicera det här får se hur det ser ut....


//gaspode


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards