Alla inlägg den 27 april 2007

Av gaspode - 27 april 2007 16:12

Nu är det helg! Redan? kanske en del av er utbrister. Jodå, det blev lite komp idag. På väg hem upptäckte jag att det var utförsäljning på kläder, skor och cyklar på Folkan. Stack in huvet med två tomma nävar och stack ut det igen med ett par dojjor fast förankrade i kartong och påse i den ena av nävarna. Den andra hade jag i fickan.


Motstod frestelsen att svänga förbi på Bolaget och inhandla några pilsner, öllampan lyser ju iof för fullt så det hade ju inte varit några problem med ursäkter, men nu har jag ju provat snaps några helger i rad så nu får det bli lugnt. Ska försöka vara lite duktig och röja lite här hemma tror jag. Om man nu har karaktär nog, brukar ju kunna vara lite si och så med den saken.


Nu är det strax  "That '70s show" som jag ska slötitta på. Törs man ju iof knappt skriva, sist jag nämnde nån sitcom så fick man ju värsta påhoppet;-)


Trevlig helg hörrni!


//gaspode 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards