Alla inlägg den 22 april 2007

Av gaspode - 22 april 2007 15:12

Söndagar är både bra och dåliga, det är ju gôtt att slappa en söndag men samtidigt vet man att man ska upp och jobba dan efter. VM i självklarheter=)


Vad har jag gjort idag då? Tog rejäl sovmorgon, kom inte upp förrän tjugo över nio och det är fan sent för att vara jag det, hade till och med kunnat somna om då också men då hade jag aldrig kunnat somna nu ikväll så det var väl lika bra att kliva upp. Käkade frukost framför "Alla älskar Raymond", ganska kul serie det. Drack ur en panna kaffe och säkerhetskopierade lite så nu börjar man få lite plats på disken igen. Matlådda har jag också gjort ett par stycken, kastat lite glas, papper och sopor så nu får det nog bli slapperi resten av dagen. Snart dax för eftermiddagskaffe, eller "ättämiddäskaffe" som det heter bland den äldre generationen i min hembygd.


Telefonen fungerar fortfarande bra. Skam vore det väl annars iof men... Första uppladdningen jag gjorde på den förra räckte ju ca 5 timmar om jag minns rätt och då blippade man ju ganska friskt. Har gjort lika med den här också, plockade den ur laddaren runt kl åtta igår kväll och det är fortfarande lite strömming kvar. Bådar gott det.


Rubriken idag är ju även en låt av U2 som jag antar att ganska många känner till. Anledningen till att låten kom till känner nog inte lika många till (många till blev det) men det kan man läsa lite om här om man är intresserad.


//gaspode








Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards