Alla inlägg den 26 april 2007

Av gaspode - 26 april 2007 21:13

Den här veckan har gått ganska fort ändå måste jag säga. Måndagar är ju alltid jobbiga men det är redan torsdag kväll och bara en dag till lite frihet, inte dumt alls.


Mats börjar få ordning på badrummet men jag fick låna ut mitt en gång till ikväll, ska det tas skolkort så vill man ju gärna snygga till sig lite! Tror jag har ca 4 sommardäck som ska på så han kan väl få betala varmvattnet på det sättet;-)


Appropå ingenting så är jag inte så jävla smart alla gånger jag heller, även om jag gärna vill ge sken av det! Ulf köpte sig två par nya skor, bla ett par lite grövre joggingdojjor. Jag har funderat på såna ett bra tag så efter ett par dagar så utspelade sig följande konversation på jobbet:


Jag: Var skorna bra?

Ulf: Japp!

Jag: Båda två?

Ulf:...öh...?

Jag: Ja, alltså, båda paren?


Jodå....jag är inte bara snygg, jag är dum i huvet också!


//gaspode


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards