Alla inlägg den 27 oktober 2007

Av gaspode - 27 oktober 2007 20:33

...ingen som har hunnit kommentera ändå=) Det blir inget grafikort, inte nu i alla fall.


Tror jag...


Det blev en digitalkamera istället. Fick ju hem ett blad från Clas Ohlson och där hade dom en Kodak Easyshare M753 till bra pris, så efter lite övervägande, läsande av recensioner och prisjämförelser så bestämde jag mig för att det var en bra idé. Det tog några timmar, vilket är förvånansvärt kort tid för undertecknad så det här måste betraktas som ett impulsköp.


Var på innebandy idag också, första gången för den här säsongen. Sveg fick däng, 10-11 men borde nog ha vunnit ganska komfortabelt. Jag är ingen expert på nåt sätt men skotten och målvaktsspelet tyckte jag var skillnaden. Det sköts för lite från Svegs håll och när det väl gjordes så fanns ingen på mål för att skymma eller böka in en eventuell retur. Men, men, nya friska tag nästa gång!


I morgon blir det däckbyte, tvättstuga och matlådelagning. Så är det tänkt i alla fall.


//gaspode

Ovido - Quiz & Flashcards