Alla inlägg den 19 oktober 2007

Av gaspode - 19 oktober 2007 19:12

Är en låt av The Cure som jag nog måste ta och lyssna på igen, det var inte igår.


Just nu lyssnar jag igenom Nordmans bästa. Håller väl inte riktigt. Funkar som nån liten nostalgitripp ibland men inte mer. Minns fortfarande första gången jag hörde "Vandraren", var på gågatan i Ludvika, ganska precis utanför Åhléns. Då vet ni.


Cornelia Cacao (tror jag det stavas, orkar inte kolla) inhandlades igår. Mest för att det lät som en sagofigur, men kaffelikör är ju inte så fel. Den här var väl lite för tunn för att blanda med mjölk men med ett par isbitar så blev det faktiskt helt ok. Lite nötaktig, precis som jag=) Har sopat i mig ett par pilsner med tilltugg oockså, man kan väl säga att jag är inte på efterrätten nu.



Salut!


//gaspode

Ovido - Quiz & Flashcards