Alla inlägg den 25 oktober 2007

Av gaspode - 25 oktober 2007 23:23

...nu har man dubbelt så mycket RAM-minne, inte alls fel. Var lite brydd om det skulle funka med 1x512 + 2x256 då manualen till moderkortet yrade något om att det bara fanns stöd för 2 minnen om man kör 333/400-minnen, men det såg ju ut att gå bra.


DVD-spelare har inhandlats också och ser även den ut att fungera som den ska. Tänkte kika på Black Adder förra helgen men när jag stoppade i skivan så vevade den runt några varv och sen skrek den: - ICKE!!! Eller det gjorde den väl inte, det small till ett par gånger och sen stod det "no disc" oavsett vilken skiva jag provade med.


Svenska menyer är det också, även om dom lämnar lite i övrigt att önska, men tro mig, jag vet hur det är att översätta!


Nu skulle jag bara ha haft ett nytt grafikkort också, vad tror ni om det här?


Bra eller Anus?



//gaspode

Ovido - Quiz & Flashcards