Alla inlägg den 20 oktober 2007

Av gaspode - 20 oktober 2007 12:08

Jag gjorde det i min ungdom, men det har gått över=) Låten heter "Friday I'm in love" och inget annat, men jag tror att det kan vara lite problem med vissa tecken ibland. Jag har redigerat titeln på inlägget men jag vet inte om det hjälper.


Just nu är det tvättstugan som gäller. Jag har precis satt igång ett par maskiner och kokat en panna kaffe. Installerat ett spel har jag gjort också, nyaste versionen som enligt uppgift ska vara så bra. Vet inte om  jag håller med riktigt, men jag får väl ge det en chans.


Igår blev det bâkudag utta bara fan. Jag sippade ju lite öl och tilltugg som ni vet och blev totalt aptrött. Vid...ja, vad kan klockan ha varit? 21.30 skulle jag tippa på, la jag mig i soffan en sväng och vips så öppnade jag ögonen kl 23. Bra Olle. Vaknade 1.30 första gången sen blev det några till kan jag säga, men men, tur att det inte var mitt i veckan i alla fall=)



Kaffeeee!!!


//gaspode 


Ovido - Quiz & Flashcards