Alla inlägg den 5 maj 2009

Av gaspode - 5 maj 2009 22:27

- It's the bishop of Leicester!

- How can you tell?

- Tattooed on the back of his neck.


Kan vara en av de roligaste sketcherna i världshistorien. Har ni inte sett "Monty Phyton live at the Hollywood Bowl" så gör det. Ja grannen undantagen då för han förstår sig ju inte på brittisk humor som är den roligaste som finns om ni frågar mig och det gör ni ju så klart.


Det blev städat här hemma till slut också, men det satt långt inne. Känns nästan lite konstigt att gå fram och tillbaka här utan att det låter från gruset som knastrat under fossingarna i en halv evighet. Kan det rent av vara saknad jag känner? Nej, snarare lättnad.


Nej men usch vad tomt det var bak pannbenet idag, dessutom känner jag hur Herr Blund sitter och drar i båda ögonlocksrullgardinssnörena så jag bjuder Eder med detta farväl.


Jenny - Jag citerar: "det var ju värt att prova tyckte jag och fick en hel stock". En hel stock innehållet 10 dosor. Dom packade helt enkelt fel till min fördel. Comprende? =)


K-M - Låter bra de! Vit med gröna lådor? Jag må vara trög ibland, but I don't get it?



//gaspode

Ovido - Quiz & Flashcards