Alla inlägg den 10 april 2008

Av gaspode - 10 april 2008 20:41

Om vi då ska avhandla senaste tidens händelser så kan jag berätta att Skam går på torra land igen! För en liten tid sedan uppträdde han på torskens estrader, idag dök han upp i korvskinnets trinda kostym. Av samma dam som lärde mig veta hut rörande torsk (Anita) fick jag nämligen höra att jag även köper Falukorv av fel sort. Någon närmare förklaring än ett högt och inlevelsefullt "USCH!" fick jag däremot inte. Anita förresten, "Kräsa-Maja" ska hon nog få heta framgent;-)


På lördag ser det ut att bli filmtittning med Maggan och Anthonia. "Keeping up apperances" står på menyn, men med tanke på att det är fem skivor (om jag inte minns fel) så kanske vi får bryta av med lite annat också.


"Mind the pedestrian dear!"


AnS - Ska vi nog prova nån gång, men det där med valfri krydda vet jag väl inte? Kanel? Kardemumma? Ja du hör ju själv=)


BigM - Gummi Arabicum? Kan väl inte vara så farligt bara man skriver om texten? "Som en snaps kommer jag tillbaks till dig"?=)


Jenny - Herr Morbergs recpet hittar man här.


Kung Vante - Det är skönt att man i alla fall kan lita på att Löven alltid kommer att finnas där, chansen/risken att dom skulle ta sig till en kvalserie är ju obefintlig. Det känns tryggt. Eller ja, det skulle väl vara kval TILL Allsvenskan då...;-)


Vi avslutar med lite ren och skär idioti:


Fy fan!


//gaspode


Ovido - Quiz & Flashcards