Alla inlägg den 16 november 2008

Av gaspode - 16 november 2008 20:55

Ja då har det gått en helg igen då, ovanligt fort dessutom för i går var det kalas. Grannen gick ju och fyllde 30 här i början på månaden så igår bjöds det på älggryta och spritbuffé. Jag tyckte inte jag drack så mycket men när jag började tänka efter så slank det nog ner en och annan slurk ändå. Det där med krogen kan ju andra få pyssla med, i mitt tycke finns det inget som går upp emot en trevlig kväll i goda vänners lag och gårdagen var ett praktexempel. Vi bugar och bockar!


Bilder finns det, av sämre kvalitet pga mobilkamera och dessutom är de flesta av sådan natur att "viewer discretion is advised" som det står i början på Cops. Detta pga att födelsedagsbarnet förärades en leksak av det mer erotiska slaget och denna blev ett ganska populärt föremål att fotografera...i alla upptänkliga situationer.


Runt tvådraget gav jag upp och hälsade på John Blund. Som vanligt när jag är lite på pickalurven så sover jag inte nå vidare och kl 10 klev jag upp och kände mig inte så jädra rapp. Har jag inte gjort på hela dan heller iof. Tänkte hålla mig från en power nap men vid fyra insåg jag att resistence is futile och vaknade till liv ca tre timmar senare. Smart.


Nu har jag gjort aftontoalett och ska nog faktiskt krypa ner igen, har en god bok som sängkamrat och nu när jag tänker efter måste jag nog faktiskt passa på att beställa nästa i serien. Det ryktas ju om att Bonniers inte kommer att översätta de sista delarna till svenska så man får väl gnugga sina engelska geniknölar igen då.


Pax Vobiscum


//gaspode

Ovido - Quiz & Flashcards